Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marcella Mooy - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marcella Mooy - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Het is nu eindelijk zo ver... ik ga naar GHANAA! Ik heb er ontzettend veel zin in maar ik vind het nog wel erg spannend!
Mijn reis zal 30 augustus beginnen waar ik 4 maanden stage ga lopen in een revalidatie centrum en een ziekenhuis waar ik mijn beroep Oefentherapie ga uitoefenen. Daarna nog 1 maandje reizen om bij te komen!
Ik zal mijn best doen om al mijn avonturen vast te leggen, zodat jullie Ghana ook een beetje kunnen ervaren!

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2014

Ghana heeft mij met 2 warme armen omhelst!

26 December 2013

Maand Ghana in vogelvlucht!

01 December 2013

Nog even genieten!

19 November 2013

Bijwonen van een operatie

08 November 2013

Knuffel, mieren, houten kont en nog veel meer!
Marcella

Actief sinds 25 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9267

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: